7 codziennych napojów, które mogą pomóc złagodzić stres i niepokój

7 codziennych toników, które mogą pomóc złagodzić stres i niepokój: W Stanach Zjednoczonych lęk jest jednym z najczęstszych problemów zdrowia psychicznego, a wiele osób cierpiących na depresję jednocześnie. Chociaż dostępnych jest wiele leków i terapii, czasami wystarczy napój uspokajający, aby złagodzić objawy lęku. Poniższe napoje mogą pomóc zmniejszyć uczucie nerwowości, napięcia i niepokoju.

Napoje imbirowe
Imbir to nie tylko sposób na zmniejszenie nudności i uspokojenie żołądka. Ta przyprawa została powiązana z szeregiem korzyści. Trudno się temu dziwić, ponieważ imbir zawiera mnóstwo przeciwutleniaczy i związków bioaktywnych. Napoje imbirowe mogą obniżać stres, zwiększać poziom serotoniny i zmniejszać niepokój. Podczas gdy imbir można dodać do diety jako suplement lub składnik do gotowania , wiele osób używa świeżego imbiru do sporządzania napojów. Najprostszą opcją jest herbata imbirowa.

Herbata miętowa
Innym napojem, który ma właściwości relaksujące, jest herbata ze względu na mentol znajdujący się w napoju. Herbata miętowa może działać rozluźniająco na mięśnie. Może to zmniejszyć niektóre objawy fizyczne związane ze stresem i lękiem. Chociaż herbata miętowa działa dobrze na większość osób, nie zaleca się jej picia w czasie ciąży.

Napoje Reishi
Grzyby Reishi są promowane ze względu na ich zdolność do pomagania w relaksacji i odstresowaniu. Głównym tego powodem jest złożony triterpen, który ma działanie uspokajające. Te grzyby mogą nawet pomóc ci zasnąć. Zamiast polegać na jedzeniu grzybów reishi, dlaczego nie pomyśleć o przejściu na proszek reishi? Możesz go dodać do szerokiej gamy gorących napojów lub zaparzyć, aby zrobić herbatę ziołową. Jeśli nie jesteś pewien, co robić, wiele miejsc sprzedających proszek reishi zawiera instrukcje.

Woda kokosowa
Aby zachować nawodnienie, wielu ludzi wybiera wodę kokosową . Ten napój ma wiele smaków i zawiera również trochę elektrolitów. Sugeruje się, że woda kokosowa może pomóc osobom cierpiącym na stres. Woda kokosowa może również zmniejszyć lęk i ataki paniki. Dzieje się tak, ponieważ zawiera GABA, który jest neuroprzekaźnikiem, który ma relaksujący, przeciwlękowy wpływ na organizm.

Herbata adaptogenna
Badania wskazują, że herbata adaptogenna może zapewnić między innymi ochronę przed stresem. Obejmują one zwiększenie stresu wewnętrznego, zwiększenie poziomu cukru we krwi i zwiększenie energii. Jeśli chcesz spróbować musującej herbaty wypełnionej adaptogenami, RISE Botanicals może być dla Ciebie. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o RISE Botanicals i jego możliwych korzyściach zdrowotnych.

Sok warzywny
Podczas gdy większość soków owocowych nie działa zbyt dobrze na stres i niepokój, sok warzywny to zupełnie inna historia. Napój ten ma dużo mniej cukru i jest bogaty w składniki odżywcze z warzyw. Najlepszy sok warzywny składa się z wielu świeżych warzyw, takich jak ogórek, jarmuż i szpinak. Aby uzyskać wystarczającą ilość słodyczy, prawdopodobnie będziesz potrzebować tam również owoców.

Kurkuma Latte
Napoje energetyzujące i kawa nie są najlepszym rozwiązaniem, jeśli odczuwasz niepokój. Istnieją jednak alternatywy bezkofeinowe, które możesz rozważyć, takie jak latte z kurkumą. Kurkuma słynie z licznych korzyści zdrowotnych. Ma również funkcje przeciwutleniające , o których wiadomo, że zmniejszają lęk.

Chociaż należy przeprowadzić więcej badań nad powyższymi napojami, wiele osób odkryło obiecujące korzyści z ich picia, zwłaszcza jeśli chodzi o łagodzenie stresu i niepokoju .

About the Author

You may also like these